Buketräff i Skåne!

Jag vill såklart vara med och jag är ledig dessa datum:


  • Antal omröstningsdeltagare
    11

sorbifolia

Trådstartare
Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med?

Vi kan gärna vara hos mig, har stort hus men inte så bra kollektivförbindelser, kan dock hämta upp på toget ca. 12 km härifrån, och evt bjuda på övernatting (eller skjutsa tillbaks till tågstationen). Klassas väl som norrvästre Skåne här, eller lite mera mot mitten skulle jag säga. Evt om någon annan som bor mera centralt (typ i en stad kanske?) vill vara "värdskap" är det bara att hojta!

Jag skulle tycka det vore kul att få till en träff redan i november, om det är flera som kan då? Gissar december är lite svårare mtp jul, men tar med några datum då också. Och om det blir för svårt att få till i år så har jag lagt in att man kan kryssa för nästa år om man är interesserad av att vara med i fall det blir då. Skriv gärna i tråden också om ni har preferenser för evt datum nästa år.

De datum som fattas är då jag är upptagen, så de är tyvärr uteslutna. :p

Och ja, om ni har övriga önskemål om träffen så skriv gärna det med i tråden! Vill försöka anpassa så så många som möjligt kan vara med! 🥰
 
Tack för inbjudan, och varmt välkommen igen till detta i alla avseenden fenomenala landskap! Jag har varit på exakt en buketräff i Skåne, och det måste vara snudd på... 20 år sedan?! Mer än 15 i alla fall. :eek: Jo och sedan var det ju faktiskt en eller två träffar när vi var ett litet gäng som träffades med våra hästar och red ut också, men även de i storleksordningen + 15 år tillbaka.

Dvs välkommet att någon äntligen styr upp detta, november borde funka ganska bra för mig men ska ta en spaning hur det ser ut med jour- och beredskapshelger innan jag kryssar i!
 
Jag kryssade i två datum i december trots att jag redan bokat upp en ickejulig sak där 😤 Har tyvärr bokat alla novembrar redan. Men har ju iaf redan sett The Beginning av Sverigeäventyret så hakar gärna på en andra träff nästa åt om det passar bättre andra datum för er, efter nyår är alltid lugnare 😅
 
Jag vill! Kan rätt så många datum men kan hända att de bokas upp allt eftersom nu. Månaderna nästa år lämnade jag tomma för då har jag ingen aning om vad jag gör :p men kan säkert då också.

Jag röstar på att @the_connemara ska kunna komma också för då kan vi samåka 😎:angel: annars erbjuder jag skjuts från den lilla staden med den stora domkyrkan och stora universitetet.
 
Jo jo de e nock bra med de, men vi måste ta ansvar för att det inte kommer in folk som har sina mögeda hossor ude hont som helst, ellor såna som ENTE huottar sitt mög i sopetyngan. Ellor nånna annra klydderövar, fubbickar å ålahuen. :mad:

(rättstavningskontrollen fick en mindre kollaps av detta inlägg)
Jag var gift med en skånska i 16 år, får man bonus för det
 
Jo jo de e nock bra med de, men vi måste ta ansvar för att det inte kommer in folk som har sina mögeda hossor ude hont som helst, ellor såna som ENTE huottar sitt mög i sopetyngan. Ellor nånna annra klydderövar, fubbickar å ålahuen. :mad:

(rättstavningskontrollen fick en mindre kollaps av detta inlägg)
:nailbiting:
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Några kanske sett min tråd om att jag är nyinflyttad i Stockholm och känner mig lite ensam och skulle vilja lära känna lite nytt...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp