Buketräff Stockholm

Elektronen

Trådstartare
Hej!
Några kanske sett min tråd om att jag är nyinflyttad i Stockholm och känner mig lite ensam och skulle vilja lära känna lite nytt folk :). Flera verkar vara intresserade av en buketräff, så varför inte :D.

Jag har dock inte varit på någon buketräff förut så vet inte riktigt hur det brukar gå till. Men jag tänker mig att dem som är intresserade får "skriva upp sig" och att man försöker komma fram till ett datum och tid som passar de flesta eller några (man kan köra flera träffar :)). Vad vi ska göra vet jag inte och har inte så bra koll på vad man kan göra heller, så förslag är bra!

Kan berätta lite om mig, jag är 25 år och är en stor djurvän, har haft häst, hund och katt under min uppväxt. Precis börjat en master inom naturvetenskap/miljö och är intresserad av miljö och miljöfrågor utan att för den delen vara greenpeace aktivist (är inget fel i att vara det heller). Tycker om att vara aktiv, träna och promenera, men även att gå ut och äta eller ta någon öl ibland.

Mina förslag på datum är den här helgen 17 -18/9 eller nästa helg 24-25/9 om det är någon som är intresserad ? :)
Eller om det är någon som inte vill/kan komma på buketräff och tycker jag verkar vara en trevlig prick, är jag även öppen för att ses :).
 
Jag kommer gärna, helst 24- 25 september. Jag bor norr om stan så jag ses gärna i stan eller någorlunda centralt ( vet att du bodde söder om.)
:)
 
Den här helgen är jag tyvärr upptagen och nästa helg jobbar jag :( men om alla andra kan nästa helg så kör då. Jag kan komma en annan gång.
 
Den här helgen är jag tyvärr upptagen och nästa helg jobbar jag :( men om alla andra kan nästa helg så kör då. Jag kan komma en annan gång.
Okej, jag kan nog någon annan helg också :)men tre helger från och med nu åker jag nog bort. Får se om det är några fler som är sugna på en träff :)
 
Jag är öppen för att lära känna nya människor. :) Kan den 24 eller den 25/9 från eftermiddag och framåt. Gå ut och käka?
 
Hej!
Är ledsen att jag inte varit så aktiv i tråden! :o
Hände lite annat där innan 24/25 så glömde helt bort det.
Men om någon ändå är på en träff någon gång vore det kul :)
 
Jorsåsåattehm jag är på bara det är ngt datum som funkar!
Söndag afton 16:e okt kanske?
 
Jag kan tyvärr inte den 16 oktober, jag flyttar ner till Haninge den helgen så kommer ha fullt upp med flytt och städ hela helgen skulle jag tro :(.
Men kör ni som kan då om ni vill, annars kan jag antagligen flera helger efter det :)
 
Är väl kul om det gick att hitta en dag då iaf de flesta kunde komma! Några förslag?
 
Jag kan tyvärr inte den 16 oktober, jag flyttar ner till Haninge den helgen så kommer ha fullt upp med flytt och städ hela helgen skulle jag tro :(.
Men kör ni som kan då om ni vill, annars kan jag antagligen flera helger efter det :)

En djur- och miljöintresserad bukefalist i Haninge låter ju perfekt! :)

Jag är gärna med på buketräff också om vi hittar nåt bra datum.
 

Liknande trådar

Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 302
Senast: Cocos
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 587
Senast: Imna
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 269
Kropp & Själ Det är dags igen... :banana: Buketräff Svärdsjö 2017 den 8 juli :up: Jag har helt sonika bestämt ett datum eftersom flera av min helger...
59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
64 414
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp