Bukefalos 28 år!

Buketräff norrbotten(-skusten?) (Nya vänner hitåt!)

CaptainObvious

Trådstartare
Undrar om det finns några snälla och trevliga bukefalister i den här änden av landet som kanske vill ses någon gång i maj eller så och hitta på något roligt? :bump: Själv är jag 25år och pluggar på distans medan de flesta av mina vänner flyttat till andra delar av landet så det känns lite tomt och ensamt på den sociala biten. Men det kanske buke kan hjälpa till med så jag slipper klänga på min stackars sambo jämt? Någon annan som behöver nya vänner, fler vänner eller helt enkelt bara vill ses och göra något skoj och snoka lite på vilka som är bakom skärmarna?

Jag är rätt snäll och trevlig, okej lite tantig och töntig och kanske lite blyg :o, men väldigt go ändå. :D
 
Undrar om det finns några snälla och trevliga bukefalister i den här änden av landet som kanske vill ses någon gång i maj eller så och hitta på något roligt? :bump: Själv är jag 25år och pluggar på distans medan de flesta av mina vänner flyttat till andra delar av landet så det känns lite tomt och ensamt på den sociala biten. Men det kanske buke kan hjälpa till med så jag slipper klänga på min stackars sambo jämt? Någon annan som behöver nya vänner, fler vänner eller helt enkelt bara vill ses och göra något skoj och snoka lite på vilka som är bakom skärmarna?

Jag är rätt snäll och trevlig, okej lite tantig och töntig och kanske lite blyg :o, men väldigt go ändå. :D

Jag bor i Luleå! Kanske är intresserad, rätt blyg jag också :o
 
Jag bor i Luleå! Kanske är intresserad, rätt blyg jag också :o

Jaa var rädd att ingen skulle svara! snacka om steg ut ur komfortzonen att ens våga skriva inlägget :o bor någon mil ifrån Luleå men har inga problem att ta mig ditåt. Ifall det är fler från det hållet :)
 
Jaa var rädd att ingen skulle svara! snacka om steg ut ur komfortzonen att ens våga skriva inlägget :o bor någon mil ifrån Luleå men har inga problem att ta mig ditåt. Ifall det är fler från det hållet :)

Det är så man lär sig våga :)

Jag har bil, så kan ta mig lite hit och dit :) om jag bara lyckas fixa hundvakt eller om hunden kan få följa med. Vi får se om fler nappar!
 
Undrar om det finns några snälla och trevliga bukefalister i den här änden av landet som kanske vill ses någon gång i maj eller så och hitta på något roligt? :bump: Själv är jag 25år och pluggar på distans medan de flesta av mina vänner flyttat till andra delar av landet så det känns lite tomt och ensamt på den sociala biten. Men det kanske buke kan hjälpa till med så jag slipper klänga på min stackars sambo jämt? Någon annan som behöver nya vänner, fler vänner eller helt enkelt bara vill ses och göra något skoj och snoka lite på vilka som är bakom skärmarna?

Jag är rätt snäll och trevlig, okej lite tantig och töntig och kanske lite blyg :o, men väldigt go ändå. :D

Jag bor i Piteå, 28år, har relativt nyligt flyttat tillbaka upp och känner också att jag klänger på sambon lite mycket ibland. Är bilturen och kan ta mig lite överallt.
 
Låter som ett bra fik! Förutom att Boden är jobbigt att trassla sig igenom med bil (eller så har jag bara gjort det fel, har noll lokalsinne och allt ser likadant ut :D ) Jobbar där emellanåt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
2 946
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Jag har sneglat lite på Svärdsjöträffen, men det är ju så himla långt bort! Annars hade jag gärna deltagit där, det låter jättemysigt...
Svar
13
· Visningar
729
Relationer Jag funderar lite över det här med vänskapsrelationer i vuxen ålder. Själv har jag nog mer eller mindre gett upp. Jag passar inte in...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 994
Senast: Azalea
·
Relationer Har slutligen tyvärr kommit fram till att jag behöver bryta med mina allra bästa vänner... vi har växt ifrån varandra mer och mer och...
Svar
2
· Visningar
2 187

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp