Bukefalos 28 år!

Buketräff Svärdsjö - 2016 edition

Vadarstövlar,,,,,,,,,minst, ute på landet vadar man omkring i en blandning av koskit och gyttja. :p

Vi är (tyvärr) avkossade här, inte en enda av de bönder i byarna runtomkring här som jag mjölkat hos finns kvar :( :down: Det enda på någorlunda nära avstånd som håller på fortfarande är där jag jobbade efter 9:an.
 
Vi är (tyvärr) avkossade här, inte en enda av de bönder i byarna runtomkring här som jag mjölkat hos finns kvar :( :down: Det enda på någorlunda nära avstånd som håller på fortfarande är där jag jobbade efter 9:an.
Det är så jäkla trist, kossorna börjar bli lika exotiska som ridhästarna var när vi växte upp. Det är nog svårt för folk i betongdjungeln att förstå hur mycket man kan sakna umgänget med korna och den stilla rytm som dom satte prägel på oss med. Det finns inget finare än att lägga sig mot sin älsklingskossa och sova middag ihop. :heart
160984.jpg
 
Jag vaknade först nu och är fortfarande helt slut. Känner att jag nog måste stanna hemma i min soffa och vila upp mig även om det är jättetrist att jag missar detta års träff. :(
Jag vet att ni kommer att få en fantastiskt kul kväll, jag är med er i tanken!
 
Jag vaknade först nu och är fortfarande helt slut. Känner att jag nog måste stanna hemma i min soffa och vila upp mig även om det är jättetrist att jag missar detta års träff. :(
Jag vet att ni kommer att få en fantastiskt kul kväll, jag är med er i tanken!
Krya på dig!
 
Jag vaknade först nu och är fortfarande helt slut. Känner att jag nog måste stanna hemma i min soffa och vila upp mig även om det är jättetrist att jag missar detta års träff. :(
Jag vet att ni kommer att få en fantastiskt kul kväll, jag är med er i tanken!

Så tråkigt :( Se till att krya på dig snabbt :heart
 
Hoppas ni får bra väder ikväll! Här i Borlänge är det spöregn åska och blixtar och stundtals hagel.... och att ni får roligt såklart :p
 
Blev hemma, tur det för sambon kom tidigare (han är iofs vuxen) men ffa har jag spenderat halva natten och dagen i badrummet :crazy:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det är dags igen... :banana: Buketräff Svärdsjö 2017 den 8 juli :up: Jag har helt sonika bestämt ett datum eftersom flera av min helger...
59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
64 586
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Jag har sneglat lite på Svärdsjöträffen, men det är ju så himla långt bort! Annars hade jag gärna deltagit där, det låter jättemysigt...
Svar
13
· Visningar
742

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp