Buketräff Svärdsjö - 2016 edition

Fy skäms på dig, gömde dig säkert under balkongen då det var upprop för arbetslägret, och låtsades komma precis i tid för grillningen och vinet:p

Alltså...jag dricker inte vin o grillat var liksom mer eller mindre klart (tack vare enastående värdinna) o som sagt, balkongen...missade jag något? För jag befann mig inte alls på någon balkong under hela dygnet. :confused:
 
Alltså...jag dricker inte vin o grillat var liksom mer eller mindre klart (tack vare enastående värdinna) o som sagt, balkongen...missade jag något? För jag befann mig inte alls på någon balkong under hela dygnet. :confused:

Låter nästan som @tornblomma bortförklaringar från förra året efter hennes heta date i buskarna me katterna ... :p
 
Tack för en väldigt trevlig buketräff i härlig miljö :love::up:

Jag råkade visst somna i bilen på vägen hem, har hittat hela vägen hem nu och är trött men glad :D

Och jag har inte fått ett enda telefonsamtal på hela vägen :eek::rofl:
 
Jag hoppas verkligen alla hade roligt :) jag hade iaf jättekul :up: Som vanligt hann jag tyvärr inte prata med alla så mycket som jag hade velat.

Det var ju också skönt att ena katten tog sitt uppdrag som värdinnekatt på allvar och höll koll på de som sov i salongen :D

Edit: Det var ju också bra att värden kunde fortsätta underhålla gästerna när värdinnan kroknade :rofl:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det är dags igen... :banana: Buketräff Svärdsjö 2017 den 8 juli :up: Jag har helt sonika bestämt ett datum eftersom flera av min helger...
59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
64 412
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Jag har sneglat lite på Svärdsjöträffen, men det är ju så himla långt bort! Annars hade jag gärna deltagit där, det låter jättemysigt...
Svar
13
· Visningar
728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp