Buketräff i sommar?

Sv: Buketräff i sommar?

Nu är det ju lite sent eftersom du sticker innan snön försvinner, men vi får väl ha en spårkurs via webcam :D

delvis kl

Wow, hur många som helst ju! :laugh:

Försöker minnas hur många vi var i tråden och hur många vi slutligen blev irl på förra träffen.. Gniiist?

:eek:

Ja, hur många aktiva kan vi ha varit??

*snokar reda på gamla tråden*

14 anmälda + 6 kanske vid trådstart, men vi blev bara runt 10-talet personer i slutänden tror jag..

Ni slipper ju boendekostnad den här gången i alla fall, även om den bara var på en tjuga/person sist :D Men det är klart.. Vill ni ge en liten krona för boendet så läggs sådana extraslantar på onyttigheter som vi kan smaska på kvällstid när vi söker skydd för myggen och svea framför tv'n eller vid thekoppen och surret i köket på kvällen :bump:

http://picasaweb.google.com/ninas.spraybilder/Buketraff090711090712# bilder från fjolåret :D

FAN OCKSÅ!!! :mad:

Jag var så besviken förra sommaren att jag inte kunde åka och vill så gärna åka den här sommaren men jag kan inte NU heller!!! Jag väntar småtroll i slutet på juli och nog för att jag tror att Gnist kan ta emot så känns det ändå lite väl optimistiskt att ge sig ut på långresa till Norrland just då.
Sambon vill klämma och känna på både fauve och frysar så han hade inte varit svårövertalad heller.

.... fan ..... *mutter*

Men blir det nåt i Sthlm hos Lady_A (ska läsa hela tråden nu) så är jag gärna på. Om jag inte är nyförlöst.... :p

:love:

Bebis man kan snusa på?? Komsikomsi så har du inbyggd barnvakt när du vill träna hund :D Och vi har ju faktiskt bb här uppe också :angel:

Säger jag som tog tåg ner till gävle och fortsatte med bil på en resa till elverum, gick på deras stora mässa och sedan åkte bil hem igen strax innan yngsta dottern föddes :o

Har du otur blir det en vecka innan bebis = stor, uppsvälld, extremt retligt skogstroll som inte gillar värme eller mygg och inte kommer att kunna nå sin pyttehund och blir vält av sin andra hund.... :p BF 24 juli.

Jag kan skjutsa dig i skottkärran ner till ån och dumpa i dig där om du är allt för grinig + att här behöver man inte böja sig ner för att hälsa på hundar.. De är så vänliga att de kommer upp till dig :angel:

Dina egna hundar kan vi nog lämpa av på lämpligt offer :devil:

Fegis :rofl:

Beror väl också på NÄR träffen blir av misstänker jag. Btw så är du beräknad till 10 dagar efter sonens födelsedag :D

Tänkbara datum som borde funka för mig:

8-10/7
15-17/7
22-24/7

Kan jag lämna ett preliminärt besked nu då om att jag är intresserad men det beror på när det blir och hur jag mår då? Jag har ingen aning om hur jag kommer att påverkas av det här.

Självklart!

Jag fick ju första i juli och sista i augusti så jag vet hur det är, men jag hade tur och var pigg och alert som en mört hela tiden, trots hettan. Hoppas på det samma för dig :D

Var iofs pigg och alert även med den som föddes i februari, även om det var lite bökigt att köra skoter med magen i vägen :angel:

Jag gillar inte värme i vanliga fall heller så jag gissar att det kan bli jobbigt... :p

Kalas, tack! Kan du berätta NU då om det blev en bedlington eller inte.....? :D

Nänänä.. Inget ot i den här tråden :D

Det som är mest roligt är att INGEN reagerat på mitt inlägg #81 :rofl:

Hur som, så kan du + fauvesugen sambo komma och hälsa på i juni eller så också ;)

Vilka härliga bilder från förra året! =)

Och Råda är ju verkligen supersnygg.

Nu blev jag riktigt taggad!

1) Ravishing
2) Red_Chili
3) Lady_A
4) Kamomilla
5) Hoppelhase
6) Lilljessicah
7) Yeah
8) Jenka
9) Ainon
10) line_n
11) Galathea
12) Emor
13) Minta
14) Mumorsan
15) BaraJag
16) Daff
17) amk
18) Ciindy

Jag preliminäranmäler mig då :P.
Lär komma med antingen ett odjur på 7 mån eller en 9-årig byracka.
Är det okej att en icke bukefalist också kommer? Annars har nog jag stora problem med att komma neråt i landet :(

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tandfen utan kontanter
  • Sytråden del 4
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Diskbråck
  • Gps-halsband

Hästrelaterat

Tillbaka