Buketräffas på utställning?

Sassy

Trådstartare
Någon som ska ställa ut samtidigt som mig?
Götene på söndag
Norrköping 19/10
Göteborg 14/12 ???
Sedan är jag ju på jakt efter norgeutställning, så fort som möjligt, behöver mina CAGPIB så han inte bara går som veteran...

hmm, är den 19:e på lördag om en vecka? *noll koll* Jag ska antagligen till Norrköping med min blivande katts uppfödare (= med min svärmor)

Jag bor ju inte långt från Götene ju!! Vart i Götene är det ?? Kanske skulle åka dit en sväng och titta på lite fina kissar! :D

Folket hus är det. Kommer inte riktigt ihåg var det ligger, men Götene är ju inte så stort :smirk:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag har ett stort dilemma kring mina två katter. Jag har en hona på snart 10 år, som jag haft sedan hon var kattunge och en hane på...
Svar
18
· Visningar
877
Senast: Bison
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
529
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 288
Senast: Lingon
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 506
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bergsyra
  • Ormbett