Bukefalos 28 år!

Bula som inte försvinner!?

Koltinna

Trådstartare
Jag har en dotter som är 2 år, och för lite mer än 1 år sedan när hon lärde sig att gå så hände det en olycka där hon smällde huvudet i en hård bordskant, vilket resulterade i världens konstigaste största bula i pannan. Vi åkte in till akuten och dom konstaterade att det inte var någon fara, utan det att det bara var en rejäl bula.
Som sagt har det gått lite mer än 1 år sedan detta hände, men hon har fortfarande en liten skugga och är lite "svullen" i pannan. Hon har inte ont eller har några men av det vad jag har märkt.
Borde inte det försvunnit vid detta laget? Är det något man borde kolla upp hos läkare? Är det något som försäkringen kan täcka?
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 275
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Skulle skära av en hal sötpotatis igår och slant. Kniven, en ny hypervass Fiskars kökskniv, for snett in i tummen (ovanför översta leden...
Svar
8
· Visningar
1 099
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
20 236
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 317
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp