Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.

marieka

Trådstartare
Min 5-mån. son förflyttar sig. HAn började vända sig redan för en mån sen och nu tar han sig dit han vill :banana:

I går hade jag städat och lämnat moppen framme mot en vägg. La sonen på mitten av golvet, när jag kom tillbaxs låg han och sög på moppen :crazy: jättegott!

Lägger man honom på soffan eller sängen så kör han ner huvvet upp med rumpan och plöjer sig fram som en liten bulldozer.
Barn är så jäkla söta :bow:

Sv: busunge

marieka skrev:
Min 5-mån. son förflyttar sig. HAn började vända sig redan för en mån sen och nu tar han sig dit han vill :banana:

I går hade jag städat och lämnat moppen framme mot en vägg. La sonen på mitten av golvet, när jag kom tillbaxs låg han och sög på moppen :crazy: jättegott!

Lägger man honom på soffan eller sängen så kör han ner huvvet upp med rumpan och plöjer sig fram som en liten bulldozer.
Barn är så jäkla söta :bow:

Oj, vilken tidig och duktig son du har!

Fast nu börjar det jobbiga ;)

Jag hade tur som har en son som inte var så tidig, började krypa när han var drygt 8 månader, sen började jag jobba, så fadern fick se efter yrvädret :angel: . Jag fick de lugna månaderna då man hade tid att fika :)

MVH
/WP

Sv: busunge

Hans storebror var likadan. Kröp vid 6 mån och gick vid 9. Dem lyssnar inte det minsta på att pojkar ska vara senare än flickor :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Tips på bemötande
  • Rädd fralla omplacering eller avlivning?
  • Vad gör era barn själva?
  • Jag vill inte ha fler barn!

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka