Bukefalos 28 år!

Busvädersridning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har det varit fullt ös. På morgonen gick jag en sväng på drygt 4 kilometer och sen åkte jag till jobbet. Tisdagarna brukar börja med en timme yoga och så var det även idag. Denna gång var det ett pass man blev varm av.

När jag slutade jobbet vid fem hade det börjat snöa och det blev bara värre. Efter middagen gick jag till grannen för att rida A. Det var totalt tredje gången jag red honom och han var rejält pigg idag. Han fick sysselsättas under hela turen. Igår hade han tydligen vilat.

Men tusan vad det snöade. Jag såg ut som en snögubbe efter bara ett par kilometer. Det var i alla fall tur att jag fick låna stallägarens pannlampa för den var det klart bättre drag i än i min fjuttlampa.

Sedan avrundades kvällen med lite snöskottning :cool: I morgon blir det nog lite lugnare. Då ska jag rida andra medryttarhästen på kvällen och jag hoppas att vägarna blivit plogade till dess.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 148
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Jätte konstig rubrik jag vet. För någon vecka sedan sa jag upp kontakten med min storebror efter ett jätte bråk via telefon. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 223
Senast: et_flickan
·
  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: Coras star
·
  • Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 636
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp