Butet igän...

N

Novalee

Vet att det redan fins en butet tråd uppe nu men...!
Hur bär man sig åt om man vill ha en sådan?
Finns det någon som kommer ut och provar?
Det verkar inte som att det finns några begagnade så om man vill ha en är det äll bara att lägga ut stora pengar...Är det värt det? :crazy:
 
Hej!

Jag är kanske fel person att fråga då jag faktiskt har en begagnad butet-sadel som ska säljas... Men jag tycker att kvaliteten på lädret är jättebra och sadeln är bra att rida i. Sedan tycker jag dock inte att den är så mycket bättre än andra sadlar i en lite billigare prisklass. Personligen skulle jag aldrig köpa en ny butet, den jag har nu köpte jag begagnad för 4 år sedan och den är fortfarande i samma skick som då... :)
 
Jag kan ta reda på det om du vill??
Tror min kompis köpte sin via hästhoven Men jag är inte säker!!!
 

Liknande trådar

Utrustning Då fröken häst är en riktig prinsessa på ärten så har hon bestämt sig för att sadeln inte passar längre. Teorin är att den blev för smal...
Svar
4
· Visningar
705
Senast: Jeps
·
Utrustning Ni som har Butet som ligger bra på er häst, vilken typ av rygg och manke har dem? Vill ni visa bild? Kör ni med eller utan pad? Jag...
Svar
0
· Visningar
539
Senast: Berta_
·
Utrustning Nya ridskoleponnyn har bara en hoppsadel och jag funderar på att kosta på oss en egen dressyrsadel om jag hittar något begagnat. Men hur...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 906
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
653
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp