Butet igän...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Novalee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 928
N

Novalee

Vet att det redan fins en butet tråd uppe nu men...!
Hur bär man sig åt om man vill ha en sådan?
Finns det någon som kommer ut och provar?
Det verkar inte som att det finns några begagnade så om man vill ha en är det äll bara att lägga ut stora pengar...Är det värt det? :crazy:

Hej!

Jag är kanske fel person att fråga då jag faktiskt har en begagnad butet-sadel som ska säljas... Men jag tycker att kvaliteten på lädret är jättebra och sadeln är bra att rida i. Sedan tycker jag dock inte att den är så mycket bättre än andra sadlar i en lite billigare prisklass. Personligen skulle jag aldrig köpa en ny butet, den jag har nu köpte jag begagnad för 4 år sedan och den är fortfarande i samma skick som då... :)

Jag kan ta reda på det om du vill??
Tror min kompis köpte sin via hästhoven Men jag är inte säker!!!

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 339
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
616
Senast: skiesabove
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 622

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka