bygga ridhus - kostnad?

Sv: bygga ridhus - kostnad?

Du missade att det stod knapplån. Jag syftade på flera inlägg där de angett pris på ridhus med kafeteria etc.

Ska man bygga isolerat blir det extremt dyrt. Och vilken värmekälla ska du ha som värmer upp?
Isoleringen hjälper ju inte om du inte har någon grundvärme.

Om man ville ha träväggar istället för plåt så kostade det bara 25.000 extra. Då kan man ju dessutom spika en planka i taget. :angel:

Offerten kom från B*rga, de annonserar ofta i Ridsport.

Blev ganska sur på kommentaren du gav, att man ska UTNYTTJA sina kontakter.:mad:

Men jag hoppas att du menade NYTTJA!

Blev ganska sur på kommentaren du gav, att man ska UTNYTTJA sina kontakter..

UTNYTTJA - använda, dra nytta av, begagna, bruka, ta i anspråk, nyttiggöra.

Jag hade faktiskt inte blivit upprörd om någon bekant hade "dragit nytta av" mig som bekant. Jag kan ju alltid säja nej om det inte passar.

Var nu inte överkänslig...

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 488
Senast: Nota
·
Hemmet Vi har idag en pytteliten altan utan tak. Vi funderar på att bygga om den, göra den större och på med ett tak. Problem: borrhålet för...
Svar
14
· Visningar
856
Senast: Fetaost
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 559
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Hej, jag vill ha en egen häst men jag vet liksom inte hur jag ska kunna få min pappa att gå med på att köpa häst. Är det någon som vet... 2
Svar
35
· Visningar
3 010
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31