byta golv i transport...

LadySara

Trådstartare
ni som bytt golv vart har ni beställt nytt ifrån?? pris??

min transport är i stort behov av golv då de är ett stort hål i de just nu...

skivan ska ha måtten 1,50-1,55 bred och 3.35 lång... ungefärliga mått har tappat bort lappen där ja s¨noga skrivit upp dom...

Sv: byta golv i transport...

Vi kikade runt på olika byggfirmor men beställde tillslut ett från någon transporfirma tror jag, fick såga till det själva och sätta fast det. Tror det kostade ca 3000 kr.

Jag tog från återförsäljaren, de mått jag behövde fanns inte på byggmarknaden.

återförsäljaren finns i norge... har funderat på de... *suck* de mesta jobbet med att byta golv är juh att hitta ett..

Jag bytte golv på mitt förra släp. beställde från en släpförsäljare. det fanns nämligen inte så tjocka skivor på byggmarkanden att få tag i. men jag hade ett tranesläp och golvet jag fick var egentligen till en kylingekärra, så det finns nog i mer el mindre standard mått.
Fick såga till den lite har jag för mig. Gav 1800:- + moms och då fick jag den hemkörd.

LadySara skrev:
återförsäljaren finns i norge... har funderat på de... *suck* de mesta jobbet med att byta golv är juh att hitta ett..
Hahahahaha, jag är sååååååååååååå ledsen kära du!
Du har ett finfint jobb framför dig, man byter golvet och genast verkar väggarna dåliga så dom måste man också byta :rofl: !
/kristel, varas Boj-90 numera är en Boj-05 :love:

Liknande trådar

Utrustning Jaha, står i träsket, behöver en ny transport. Ber om ursäkt över en rörig tråd med mycket om och men. Vad är era bästa tips för att... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 314
Senast: _Taggis_
·
Äldre Är det någon mer här som har en eller känner någon som har? Om det är så är det bara jag som råkat illa ut eller är det strul med...
Svar
12
· Visningar
1 299
Senast: Energi
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av... 2
Svar
20
· Visningar
4 824
Senast: Ramona
·
Foder & Strö Hej Buke, luddig rubrik, jag vet. (Till att börja med vill jag säga att stallbyte är i planeringsstadiet men det är precis som i...
Svar
14
· Visningar
3 116
Senast: MonteRose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka