Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag och min kille ska åka till Järvsö zoo nu till hösten. Hunden ska så klart få följa! Är det någon som vet en mysig camping? Vi vill hyra en stuga med både dusch/toa/kök. Förra året hittade vi ett sånt bra ställe! Men har glömt bort vad det hette. Fanns öppen spis tom
Har inget förslag på stuga men jag har för mig att hundar inte får följa med in på zoo men det kanske ni vet om. (det var i och för sig mångar år sedan jag stod där och hunden inte fick komma in)
Hundavel & Ras
Min älskade hund blev akut sjuk i tisdags natt och det fanns ingen annan lösning än att åka och ta bort honom. Nu känns det bara tomt...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Hästmänniskan Vad för häst? :)
Här har vi tagit premiärturen idag. Mycket motor, dålig broms 😅 Och blev en extrem miljöträningstur men han skötte sig...