Abova
Trådstartare
Sv: Cane corso!?
Hmm, jo visst känns det lite som att Whale verkligen anstränger sig för att leta fel nu
men jag bjuder på det.
Jag har som jag alltid gör när jag letar nya djur fått göra avkall på vissa saker för att erhålla andra egenskaper , i det här fallet var kombinationen så fantastiskt bra med genomsunda, friska, meriterade och rastypiska föräldrar att jag var beredd att ta en högre inavelskofficient, ( strax över 6%) än jag normalt önskar.
Vi får väl se tiden an om jag gjorde ett bra val eller ej
Självklart får man säga att det är hög inavelsgrad, det ÄR hög inavelsgrad men det är på bra grunder och personligen tror jag att det kommer bli högklassiga Cane Corso av allihop när de växt färdigtOch Figge är en av de bästa, kolla bara in fronten på honom, mmmm
![]()
Hmm, jo visst känns det lite som att Whale verkligen anstränger sig för att leta fel nu
Jag har som jag alltid gör när jag letar nya djur fått göra avkall på vissa saker för att erhålla andra egenskaper , i det här fallet var kombinationen så fantastiskt bra med genomsunda, friska, meriterade och rastypiska föräldrar att jag var beredd att ta en högre inavelskofficient, ( strax över 6%) än jag normalt önskar.
Vi får väl se tiden an om jag gjorde ett bra val eller ej
Senast ändrad: