Caprilliprogram!!

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare isak
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 3 708
I

isak

Hej! jag letar efter ett caprilliprogram, var kan man få tag på det?? Har kollat på svenskaridsportförbundets hemsida och i deras pärm över dressyrprogram men kan inte hitta det, kan någon hjälpa mig? :confused:

Sv: Caprilliprogram!!

Vilket letar du efter? Jag kan ge dig en länk till programm 1, 2 och 3 ( kan ju vara olika klubb till klubb?)

Man rider ett dressyrprogram med hinder inbakade i programmet..

Japp, det är faktiskt riktigt kul som "uppvärming" inför dom vanliga tävlingarna :D

Hej! Har du någon länk till ett caprilliprogram? det är stört omöjligt att hitta...

:)

www.bork.se sen kollar du i aktivtetslistan till höger där finns dom under "caprilli"

Men du får skynda dig innan dom tar bort dom ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
214
Senast: iliedtoday
·
Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
2 036
Senast: cili
·
Gnägg Hej, Har letar överallt efter grönt kort kurs, i Skåne gärna så nära Hörby / Lund som möjligt. Verkar inte finnas något nu inom de...
Svar
1
· Visningar
134
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 585
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka