Carat på diamant

Seabaz

Trådstartare
Jag har googlat och googlat och visst finns det en del bilder och beskrivningar. Men hur stor är egentligen en diamant?

Sambo och jag är i förlovningsstadiet och tittar på ringar. Såklart vi borde åka in på fastlandet och kolla men utbudet är litet och definitivt billigare online...

Ni som har diamantringar, kan ni lägga upp en bild (om ni vill såklart) med ringen på handen och vilken carat det är? Är ni nöjda?


Diamantens vara eller icke vara diskussioner undanbedes, jag vet redan det kontroversiella med det.
 
0,02 ct
15591220654445340126778553564704.jpg
Helt lagom för min smak :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 538
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: Habina
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 561
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 222
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp