JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Carlerbäck leder Sopots CIC***
Moderator
Hästnyheter
Det blev svenskt i topp i den avslutande küren på den trestjärniga dressyren i Sopot och i YR-küren blev det ännu en fin andraplats för...
Hästnyheter
Det blev svenskt på placering två till fyra i den trestjärniga GP-dressyren i polska Sopot. Bäst i både GP:n och Specialen gick det för...
Hästnyheter
EM-ekipaget Niklas Lindbäck och Cendrillon började den internationella säsongen starkt genom att vinna en CIC** i polska Sopot på...
Hästnyheter
Många svenska fälttävlansryttare är och tävlar i polska Sopot denna helg. Efter fredagens dressyr ligger Niklas Lindbäck i ledning i...
Dejtingtråden del 38
Relationer Jag har fördelen att inte behöva sova så mycket plus att jag är sjukt effektiv.
Ledig imorgon iom kvällsvecka, då går jag upp vid 07...
Bison
10 minuter sedan
Svar: 1 314
Visningar: 142 322
Allmänt
Balkong 2025
Hemmet Exakt, orkar inte ha blommor så tänker någon slags trevlig solcellsbelysning kanske format som blommor eller liknande. Får nog bli att...
MJLee
22 minuter sedan
Ögonfärg
Kropp & Själ Jag fick zooma rätt rejält på en äldre bild. Telefonkameran ville inte alls vara med!
Sel
38 minuter sedan