Casa Grande

Sv: Casa Grande

Samma avkomma (Casa de la Marta) träffade jag och hanterade lite som unghäst, två år tror jag hon var då, när hon gick på lösdrift hos uppfödaren - mycket trevlig häst redan då! :laugh:
 
Sv: Casa Grande

Den har jag sett en del ute på tävlingar. Fin och presterar ju som sagt riktigt bra.
Men är det den enda avkomma han lämnat som är nåt bra?? Kollat lite på blup, och finns ju några som går lätta klasser- 130. Men iom att dom äldsta är f.2003 borde det ju finnas ett gäng lite högre upp i klasserna??
 
Sv: Casa Grande

Den har jag sett en del ute på tävlingar. Fin och presterar ju som sagt riktigt bra.
Men är det den enda avkomma han lämnat som är nåt bra?? Kollat lite på blup, och finns ju några som går lätta klasser- 130. Men iom att dom äldsta är f.2003 borde det ju finnas ett gäng lite högre upp i klasserna??

Eller är dom allmänt lite sena??
 
Sv: Casa Grande

Casa de la Marta Bay Som 5-åring då
CasadelaMartaBay.JPG


kompisen som fotat, Rhapso Grande, tror hästen kan vara runt 7 år gammal på bilden
RhapsoGrande.jpg
 
Sv: Casa Grande

Dum fråga kanske men är CG versam i aveln idag?
Har snurrat omkring och letat info men inte hittat nått :(
 

Liknande trådar

Kultur Har aldrig sett Sámi Grand Prix förut men nu ska det sändas på SVT ikväll kl 20:15-22 så tänkte titta. Det är uppdelat i både jojk och...
Svar
0
· Visningar
165
Senast: Rosett
·
Avel Jag är sugen på att börja avla, och undrar hur marknaden ser ut för alroundhästar? Jag vill prioritera friska och hållbara hästar med...
Svar
17
· Visningar
1 764
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 609
Senast: cirkus
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 968
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp