Cat It Senses

Guldaskig

Trådstartare
Någon som testat deras produkter? Är lite nyfiken på matlabyrinten bland annat men också tunnlarna där bollarna åker omkring.
 
Sv: Cat It Senses

Jag har dem.
Matlabyrinten funkar så där. Katterna har upptäckt att det är mkt lättare att äta uppifrån än att sitta o pela ned torrisarna en och en. Eller så välter man den o äter de som farit ut.

Kattgräsmojängen är bra. Gräset och jorden finns kvar där det ska vara och inte i hela köket. Tyvärr är gräset utomhus mkt godare.

Tunneln med den blinkande kulan var lite rolig ett tag i början. Jag funderar på att köpa en sats till o bygga ihop så kanske den blir roligare.
 
Sv: Cat It Senses

Jag har nu köpt tunneln med en boll i, min katt har knappt tittat på den :grin: Om dina katter vill köpa den kan de få det ;)

Tror däremot att min katt skulle gilla matlabyrinten bättre!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Entourage
·
Hästmänniskan Ni som jobbar/pluggar/annat dagtid och är i stallet på kvällarna, vad har ni för rutiner? När kommer ni från er dagaktivitet? När åker...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 234
Senast: MayGrace
·
Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
1 912
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 211

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp