catago/hampa pro

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare zykk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 926
Z

zykk

Köpte dessa bakskydd på börjes i helgen, men framskydden var tyvärr slut. Någon som vet om man kan köpa endast framskydd nånstans? Alla sidor jag kollar på säljer ju dom i set...

Sv: catago/hampa pro

jag har också bara sett dem i hela set.
Kan du inte ta kontakt med dem i den butiken där du köpte bakskydden då, uppenbarligen säljer de dem parvis..
Annars får du köpa JWskydd fram, de säljs i par och ser precis likadana ut. Förutom priset och lilla loggan på kardborren :smirk:

hm ja jag får kolla med dom. Har mailat k*seh*set men ej fått svar. Funderade på o köpa veredus fram, men det är ju inte så likt precis...

Jagf har tyvärr också bara sett dom i set. John Whitaker skydden är ju likadana, men kostar lite mer..dom kanske finns försig?

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
943
Senast: MissFideli
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
723
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V