CATAGO-schabraken, värda sitt pris?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nela88
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 871
N

Nela88

Funderar på att beställa ett Catago-schabrak och brodera på det. Ni som har/haft ett är de bra eller är det att slänga pengar i sjön? Det verkat vara ett hyfsat tunt, småquiltat som jag funderar på, eftersom det ska broderas på. Har förstått att det finns många olika sorter av Catago-schbraken, men undrar generellt om de är bra, och om det är någon som broderat på sina och om det gått bra?

Tack på förhand! :laugh:

Sv: CATAGO-schabraken, värda sitt pris?

Dom är väl värda sitt pris har ett flertal i dressyrmodell och de är fortfarande oförändrade i kvaliten varken blekta eller noppriga. Helnöjd

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har gått och funderat på en sak ett tag. Jag vet väldigt lite om olika märken på bett. Det kan ju vara stor prisskillnad för...
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: Buck
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 172
Senast: cassiopeja
·
Foder & Strö Till hösten flyttar jag till ett stall där man köper in sitt eget grovfoder. Det blir första gången jag på egen hand köper in grovfoder...
Svar
2
· Visningar
1 179
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag är ny medlem här på buke och har sett liknande trådar som kommit med bra inputs,så tänkte slänga ut en fråga angående... 2
Svar
20
· Visningar
3 133

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka