Catago - Täcken?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare HaCa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 2 548
H

HaCa

Någon som har täcken av detta märke? Fyndade två st på halva priset idag men känner inte igen märket :)

Sv: Catago - Täcken?

Jag har två ulltäcken från Catago :)

img_0547_69693082.jpg

Okej bra kvalite?

Ena är typ ylletäcke, rutigt med dubbla lager och kändes starkt, andra ett fodrat utetäcke :)

Jag köpte mig ett tjockare ute täcke för någon vecka sen av märket Catago.
Är dock lite besviken, det ligger väldigt tajt fram och känns trångt framtill.
På resten av kroppen ligger det dock ok.

/B

Har använt Catagos täcken i flera år! Både regn, vinter, ylle och stalltäcken. Även transportskydd mm.

Är jättenöjd med både passform och hållbarhet. Regntäckena har varit de bästa ever! Håller vätan hur bra som helst och då hanr mina kunnat gå ute från ex kl 8 till 18 i hällregn utan att täckena läckt. :bump::banana::love:

Har använt Catagos täcken i flera år! Både regn, vinter, ylle och stalltäcken. Även transportskydd mm.

Är jättenöjd med både passform och hållbarhet. Regntäckena har varit de bästa ever! Håller vätan hur bra som helst och då hanr mina kunnat gå ute från ex kl 8 till 18 i hällregn utan att täckena läckt. :bump::banana::love:

Låter bra. Våra går ute mellan 8 och 17 oavsett väder :) Eller ja är det storm på oceanen tar vi nog in dem ;) Hoppas jag ska trivas med dem :D Alltid kul att fynda.

Jag har ett fleecefodrat ulltäcke från Catago - en av de bästa täckesköp jag gjort, kanonbra!
Har haft och använt det i 2-3 år nu, super passform.

Liknande trådar

Utrustning Undrar över skillnaderna mellan "originalet" Equiband och de billigare varianterna som Catago. Verkar fylla samma funktion men det...
Svar
1
· Visningar
314
Senast: Kristall10
·
Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
715
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
33
· Visningar
1 257
Senast: Sirap
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 802

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Det här med muskelskador...
Tillbaka