Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har såna, är faktiskt jättenöjd. Tycker att de är helt ok att rida i även om jag bara har dem på tävling (shortchaps är ju mkt bekvämare )
och de är snygga åxå tycker jag, håller sig blanka trots att mina putsningsmanövrar oftast bara innefattar avspolning med vattenslang
hehe okej.. det e ju inte alls nå skönt att rida med chaps .. hehe ja rider alltid med stövlar och mamma blir sur för att ja sliter ut dom men nu när ja köper nya ska ja nog va lite sparsam med dom
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Trädgård & Växter Mina tomatplantor har bott utomhus på dagarna i två veckors tid nu, men jag verkar ha tänkt fel. 🙁 Jag vattnade dem vad jag tyckte var...
Hundavel & Ras Jag kan bara svara på utifrån hur jag själv tänkt (eftersom jag då har två blandraser och en renrasig, och kollar på annonser både för...