CH dressyr och hoppsadel.

Elliiiijot

Trådstartare
Hejsan

När min häst var hos sin fodervärd skaffade dom en claridge house syntetsadel ifrån Hööks som låg perfekt på mitt sto. Jag går i tankar på att köpa en dressyrsadel ifrån CH och undrar om dom är relativt lika?
Har hört att många inte gillar sadlarna ifrån CH men eftersom att sadeln passade bra och det varit svårt att hitta sadel till henne behöver ni inte ta upp vare sig själva sadeln i sig är värdelös eller inte 😊

Tack på förhand
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har läst runt lite i trådarna här och kan konstatera att det är en ganska samstämmig uppfattning att en hoppsadel, precis som en...
Svar
4
· Visningar
2 030
Senast: Aifos
·
Utrustning Hola allesammans! Äntligen är det dags för hoppsadel, efter ca 1,5 år i dressyrsadel. Vi var ute och kollade och hittade en Roma för ett...
Svar
4
· Visningar
2 173
Senast: spinxx
·
Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 611
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 036
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inredningstråden, del 2
  • Tjockistråden 3
  • Dammigt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp