Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En Ica nära mig säljer såna! Jag vet inte om det är ett krav att den ska beställas, men annars kanske den finns i sortimentet hos en Ica nära dig också?
Jamen det var ju ingen hjälp! Jag behöver inköpsställe! Som sagt har Waynes, men bara småflaskor.Jag köper på tehandel.
Nu blir jag osäker... Jag kände så väl igen flaskan och vet att Ica:n i fråga säljer "syrups" från det märket (jag har själv jobbat där...) men om det är som du säger kan jag ju knappast komma ihåg rätt! Har jag vägarna förbi kan jag kolla åt digJust den här sorten? Jag har efter att ha frågat flera icahandlare fått besked om att ingen av Icas grossar säljer den.
Jamen det var ju ingen hjälp! Jag behöver inköpsställe! Som sagt har Waynes, men bara småflaskor.
Många Ica har många kaffesyrup, vanilj, karamell osv. Det kanske är sån du sett. Men hojta gärna till om du ser den här sorten!Nu blir jag osäker... Jag kände så väl igen flaskan och vet att Ica:n i fråga säljer "syrups" från det märket (jag har själv jobbat där...) men om det är som du säger kan jag ju knappast komma ihåg rätt! Har jag vägarna förbi kan jag kolla åt dig![]()
Ja 2,5 är småflaskor.Vad räknas som småflaskor? 2.5 dl finns på flera ställen på näthandel
tex Thecompaniet, dittkaffeochte
gastronomileverantören har 1 l men vet inte om de säljer till privatperson
Ja 2,5 är småflaskor.
Thecompaniet säljer bara till företag? Eller har jag fattat fel?Hittade det här: http://www.thekompaniet.com/ovriga-delikatesser/monin-hasselnot-syrup-250-ml-1.html?ref_lp=prisvis
(ser att det står hasselnöt i länken, men den går till chai syrup)
http://www.ebay.co.uk/itm/1883-ROUT...01070865808?pt=Kaffee_Tee&hash=item2ed0c1ed90
Här finns en liter från ett företag som skeppar till sverige. 211 kronor inkl frakt. Vet inte vad du betalar för småflaskorna hos Waynes men det kanske lönar sig? Verkar inte flöda av företag som skickar till Sverige i övrigt.
Jag ska kontakta dem också! Tack!Ah, de finns i 5 cl också så blev osäker
Men gastronomileverantören kanske kan tipsa om återförsäljare av 1 liter om de inte säljer enstaka till privatperson
Nej jag tror att vem som helst får köpa? Minsta ordervärde 100 kr står det dockThecompaniet säljer bara till företag? Eller har jag fattat fel?
Tack, men det är HELST den på bilden jag är ute efter.Har du kollat hos ex Bargrossisten eller liknande? De brukar ha en hel del olika syrups, kanske inte samma märke som bilden i första inlägget dock.
Himmel och pannkaka! Nej tack!Måste du ha syrup eller går det bra med pulver? Pulvret blandas m vatten eller mjölk.