champion showring

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare cipramil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 797
C

cipramil

vart kan man få tag på dessa hjälmar nuförtiden?? börjar bli dags att byta ut min gamla hjälm, en champion showring, och vill jättegärna ha en likadan. tittade i höökskatalogen, där jag köpte den förra, men modellen verkar ha utgått :(
tittade även på granngården men inte heller där hade dom den.

vet ni om några butiker, i göteborgs - västkustsområdet som saluför champion showring, eller har märket gått i graven?

Sv: champion showring

Vet en webb-butik som har: Ryttare & Häst

Hur är Champion i storlekarna? Passform? Funderar på att köpa en Showring i brunt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då... 2
Svar
23
· Visningar
5 993
Senast: Nepenthe
·
Fordon Jag har smått uppgivet insett att min gamla trotjänare på fyra hjul är på väg att ge upp. Den är av årsmodell 2010 och har gått som en...
Svar
4
· Visningar
1 276
Senast: aiquen
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 863
Utrustning Har skrivit lite under dressyrsnack men eftersom det verkar bli en liten följetång så startar jag en ny tråd istället. Dom trådar som... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
23 942
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur