Chapman / Maraton!

BusBarro

Trådstartare
Är det någon här som har avkommor av någon av dessa eller har erfarenhet?
Jag har ett sto e. Chapman - Maraton som är extremt tuff och har hett temperament.
Det skulle vara roligt att höra hur era avkommor är, psyket, hur de är att rida osv.
Gärna bilder också skulle vara roligt! :)

Jag kanske ska betäcka henne om hon ej repar sig från operationen och det skulle vara roligt att höra om era har fått föl osv.

Här är min donna, La Mere.

Tack på förhand!

MVH Frida

Sv: Chapman / Maraton!

Jag har sto efter Maraton Utrillo, Vagabond Lansiär

Hon är super lugn i psyke, Tuff när det gäller, Vilja i bland för mycke. Hoppar med glädje. Är född 88.
Har 3avkommor . Var av vi har en hingst åring.
Super i psyke mm
Väntar föl till maj 05 med Metall.

Vi har en e. Chapman - Marino

neptun_huvud4.JPG

Väldigt snäll. Tävlat lätt fälttävlan, LA dressyr och hopp men utbildad högre i dressyr. Fler foton finns på min hemsida

Hade en e. Chapman - Marduc.
Mkt känslig häst som gjorde precis allt man bad henne om. Busig kunde hon vara och man fick alltid tänka igenom hur man skulle presentera nya saker för henne utan att hon skulle protestera. Jag lyckades alltid med lite lirkande men aldrig med tvång!
Dock inte speciellt het, utan lagom :smirk:

Hon var världens coolaste när det gällde och gick fram överallt även om det var något hon tyckte var läskigt

Har en 4-årig avkomma med henne som mamma och Nostradamus som pappa. Hon har betydligt mer framåtanda och lär sig blixtsnabbt vad man vill (fast nu vet jag ju hur jag ska presentera saker för dessa känsliga damer utan att de går i taket :D )

Senast ändrad:

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 074
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 564
Senast: Edla
·
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 981
Senast: Freazer
·
Avel Jag har ett dilemma och skulle uppskatta åsikter utifrån! Jag har ett, i både mina och andras ögon, fantastiskt sto e quite easy. Hon... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
16 948

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka