• Western
  • Trådstartare Trådstartare Shiney
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 827
S

Shiney

Chapsena i Börjes dom som går ända upp (vet inte vad dom heter) men dom är iaf svart med fransar. Vet någon om dom är bra ? och såklart sköna ? ska inhandla sådana när jag har pengar :D :love::d

Sv: Chaps;D

ja har dom i mocka me fransar. och dom är supersköna, tyvärr kan ja ej ha dom nu, gått upp lite i vikt under helgen hehe men dom är bra i storlekarna, har även ett par bruna som är jättestora. hehe så dom ska ja använda när de är kallt och ha termobyxor under. :)

Såvitt jag kunde se på bilderna så är inga av deras chaps långa vid foten, så de passar inte till tävling. Men ska du bara ha dem hemma så spelar det ju ingen större roll.

/Ida

har ett par i mocka, men jag fick sy in dem i låren, de sitter bra i längden men om man är lite smalare kan man behöva sy in dem, men det´e lätt gjort med tång, bra nål o björntråd!
är för övrigt nöjd med dem, men tävlingschaps är ju en helt annan historia...

Såvitt jag kunde se på bilderna så är inga av deras chaps långa vid foten, så de passar inte till tävling. Men ska du bara ha dem hemma så spelar det ju ingen större roll.

/Ida

Vart kan man hitta Tävlingschaps då ? ..

Senast ändrad:

börjes mockachaps är superbra till vardagsridning, mina har hållt i två år nu o fortfarande lika fina:) fick klippa av dem då de var långa men annars inga problem;D

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har mått välförtjänt bra faktiskt dom senaste månaderna. Mediterat, yogat, umgåtts kravlöst med människor och djur. Jobbet lunkar på...
Svar
0
· Visningar
382
Senast: miumiu
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
723
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 873

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka