grazzie

Trådstartare
Någon som vet om några snygga chaps som man kan köpa ?? spelar ingen roll om de är dyra!
har ni bild är det bra!!
 
Ska det vara shortchaps eller hela? Jag köpte ett par shortchaps på Hööks i oljat läder för 625 kr.. Jättesnygga tycker jag.. :rofl:
//Veronika
 
Sv: CHaps

dyons är super snygga :D de har ett par nya nu som är hårdare och mer stövel lika och sen har de de som är mjukare... :banana:
 
Sv: CHaps

Jag har ett par bruna i mocka från MH som jag köpte på rea för 2 år sedan. Gillar skarpt!

Sen köpte jag ett par nya svarta i nappa på Hööks för 399:- (-rabatt vad det nu var) innan jul. Mjuka och sköna. Lite väl långa för mig kanske...
220046.jpg
 
Sv: CHaps

dyon e jätte sköna =)
har sånna. men tänk på att dom töjer sig.. :/
 
Sv: CHaps

Dyón =) Underbar kvalité på allt dom gör. Har iofs bara långa chapsen men har provat de korta oxå, supersnygga o supersköna.
 
Sv: CHaps

Jag har ett par korta Dyon.
Men jag tycker inte att kvaliteten har varit så bra direkt. :crazy: Dragkedjan har gått sönder två gånger och så blev de blå på insidan nästan på en gång :confused: .
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 840
Senast: valy
·
Utrustning Ska jobba utanför reykjavik och kan behöva köpa ridskor där om jag inte hittar ngt här innan jag åker. Iaf kan ett par chaps och...
Svar
4
· Visningar
609
Senast: Hedinn
·
Utrustning Min man behöver köpa sig en ridhjälm och han har tydligen abnormt stor huvud 😅 Storlek 60 är alldeles för litet men jag hittar...
Svar
4
· Visningar
647
Senast: iNHALE
·
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
625
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat
  • Inredningstråden, del 2

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp