Charles Owen hjälm

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare eloon__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 432
E

eloon__

Det finns ju en hjälm som heter John Whitaker och är signerad men igår såg jag en annan hjälm, okså charles owen, far inte signerad ller så. Också med läderband och såg lite annorlunda ut, men inte så stor skillnad.

Finns det flera olika? Vilken tycker ni är snyggast?

Vet någon om dom brukar vara billigare på mässor, gbg-horseshow tänkte jag på? För isånna fall kan jag ju vänta o köpa en då!

Sv: Charles Owen hjälm

Menar du att den såg ut som den första och inte som den andra (John Whitaker modellen)? i sånna fall är det en Charles Owen Hampton.

1467.jpg

1225.jpg

Ja, precis!:)

Så det finns alltså två sorters Charles Owen hjälmar.. Eller finns det flera? Tror ni att dom blir "omoderna" o om ett tag tycker alla att det fulaste som finns är läderband, känns ju lite jobbigt om det skulle bli så! Jag vet inte riktigt vilken jag ska köpa.. Vilken tycker ni är snyggast?

Jag tror inte att dom kommer bli omoderna på lääänge, men jag tycker defenitivt att du ska köpa Whitaker hjälmen, den har jag nu och den är jätteskön :) Fast om du rider dressyr ska du nog satsa på den andra, den ser mer dressyrig ut :p

vet bara att på den affären där jag såg den (en affär som tar hem saker från internett och sen säljer) kostade som är på den första bilden 2499kr.

Liknande trådar

Utrustning Jag ska köpa en ny hjälm och jag har redan John whitaker hjälmen och jag vill ha en lika dan. Jag har kikat på sidor från uk men hittar...
Svar
7
· Visningar
3 445
Senast: Saigon
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Samma häst, samma övning – men ändå så annorlunda! Hade köpt på mig en markarbeteslektion till, och blev förvånad och glad när jag såg...
Svar
0
· Visningar
334
M
Utrustning Jag vet att det finns tusen trådar om det här men jag hänger inte med. Jag vill jättegärna ha John Whitaker hjälmen, llr Charles Owen...
Svar
5
· Visningar
3 210
Senast: Remix
·
B
Utrustning Hej jag har några frågor, jag tänkte nämnligen köpa en Charles Owen John Whitaker 2008 hjälm, begagnad skickad till mig utan att prova... 2
Svar
35
· Visningar
7 985
Senast: eeelinD
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner