Charles Owen showhat

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare jojjo_blondin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 802
J

jojjo_blondin

Vart i den står storleken? Ska köpa ny (antaligen sönder) men kan itne hitta storleken.. :crazy:

ska antagligen köpa på postorder om den inte finns i affären. ska ringa dit å kolla.

Jag tror att när du köpte den så satt det en liten klisterlapp med storleken. Men nu kanske den är borta, jag hittar nämligen inte storleken på min heller, men på en annan var det på en klisterlapp som gick att ta bort...

Ja i ngn av mina CO-hjälmar har det suttit en klisterlapp m stl i hjälmen, men den lappen är nog borta vid det här laget ja

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
402
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
577
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
247
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
422
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp med diarré?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈