Bukefalos 28 år!

Charles Owen showhat

J

jojjo_blondin

Vart i den står storleken? Ska köpa ny (antaligen sönder) men kan itne hitta storleken.. :crazy:
 
ska antagligen köpa på postorder om den inte finns i affären. ska ringa dit å kolla.
 
Jag tror att när du köpte den så satt det en liten klisterlapp med storleken. Men nu kanske den är borta, jag hittar nämligen inte storleken på min heller, men på en annan var det på en klisterlapp som gick att ta bort...
 
Ja i ngn av mina CO-hjälmar har det suttit en klisterlapp m stl i hjälmen, men den lappen är nog borta vid det här laget ja
 

Liknande trådar

Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
235
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
369
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny hjälm. Är dressyrryttare och har ganska mycket hår, både tjockt och långt. Tanken är att jag ska ta upp tävlandet...
Svar
2
· Visningar
548
Utrustning Jag har köpt en ny ridhjälm. Min gamla hjälm är det minst nio år sedan jag köpte så det kändes dags att uppdatera den, särskilt som jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 968
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp