Bukefalos 28 år!

Chat ovanpå diskussioner

Sv: Chat ovanpå diskussioner

Nä, Gunnar. Det där var inget bra. alls.

Det är störande, utrymmesstjälande och en utmärkt grogrund för tjafs.
Jag har redan sett tjuvnyp kopplade till pågående diskussioner i det där chattfönstret.

Hur anmäler man på tal om det osjysstheter som pågår i den där chatten? Där kan jag ju inte triangla någon, eller?

Och du fick reaktioner på att det blev smalt och gyttrigt av reklamen, jag kan inte förmå mig att se en inklämd chat vara mer förmildrande än reklamen...vad har du för skäl att smyga in en Chat mitt i allt? :(
Jag tyckte det var jättebra. Då ser man ju direkt när det blir osämja och kan plocka fram popcorn och delta :D:bow:
 
Sv: Chat ovanpå diskussioner

kl

jag tycker det var en bra ide med chatten där. Tror att fler kommer att använda den nu när den syns bättre.

Men jag måste vara dum, men jag förstår inte hur man skriver i den. Någon som kan förklara?
 
Sv: Chat ovanpå diskussioner

kl

jag tycker det var en bra ide med chatten där. Tror att fler kommer att använda den nu när den syns bättre.

Men jag måste vara dum, men jag förstår inte hur man skriver i den. Någon som kan förklara?

Du skriver i det ljusa fältet till vänster, där det står innehåll. Börjar du skriva där försvinner texten innehåll... och när du skrivit klart trycker du enter.
 
Sv: Chat ovanpå diskussioner

Tacka gudarna för att man kunde trycka bort chatten, hoppas bara att man slipper göra om det varje gång man loggar in.
Det är värre än så tyvärr - varje gång man klickar in på en ny forumsdel så är den tillbaka... Jag gillar'n inte heller, och minimerar mig således galen.
 
Sv: Chat ovanpå diskussioner

Nu är det sällsynt att jag går in på andra snackforum än senior då, men bara för att du skrev så var jag ju tvungen att prova - och nepp, den irriterande chaten är infälld då jag går in på ÄU också. Månne Gunnar ha gjort något magiskt sedan du skrev ditt inlägg kanske?
 
Sv: Chat ovanpå diskussioner

Näpp, men jag har lokaliserat problemet till att ligga i Firefox.
I Explorer håller den katten på sig däremot.
 
Sv: Chat ovanpå diskussioner

Och jag kör med Firefox och här ändrar det sig INTE, så det har förmodligen med dina inställningar i Firefox att göra.
 
Sv: Chat ovanpå diskussioner

Sjutton också!
...eller va'bra, snarare!. Då kanske det går att ordna ändå.:)
Tackar för den, då ska jag genast ge mig in att gräva!
 
Sv: Chat ovanpå diskussioner

Kanske du på något sätt blockerar eller raderar cookies? Skulle tro att ditt problem har med det att göra.
 
Sv: Chat ovanpå diskussioner

kl

Jag har Firefox,och jag tryckte på dom blå pilarna igår,och ännu har inte chatten visat sig!
 
Sv: Chat ovanpå diskussioner

Nu fungerar det fint även i Foxen.
Efter ett antal omstarter och rensning i cachen snurrar det på lika fint som i Explorer.

Slutet gott - allting gott.:)
 
Sv: Chat ovanpå diskussioner

Neeej! :eek:

Chatten är ett perfekt redskap å känna folk här på buke lite personligare. "Prata" med varandra i real time.
Det bästa som hänt bukefalos sedan det kom till. ;)
 
Sv: Chat ovanpå diskussioner

Fast det här är ju en gammal tråd som handlar om hur chatten var placerad förut...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp