Cheez heartz slut?

När de två första orden i rubriken är på engelska är det lätt hänt att man läser det tredje på engelska också :rofl::angel:
/Mvh hon som var mycket konfunderad över vad osthjärteslampor kunde vara för något...
Samma här, men tänkte att man gillar produkten så mycket att man är en "slut" för dem :idea: en sekund senare kom jag på att det var nog den svenska meningen som menades :angel:
 
Kan ni förklara för en okunnig, vad är det för skillnad på osthjärtan och ostkrokar? Jag har alltid trott att det bara är formen som skiljer på sorterna, förutom de som är knapriga och de som är kryddade.

Alltså att oavsett om de är runda, hjärtformade, stora eller vanliga är det samma sak? :confused:
 
Kan ni förklara för en okunnig, vad är det för skillnad på osthjärtan och ostkrokar? Jag har alltid trott att det bara är formen som skiljer på sorterna, förutom de som är knapriga och de som är kryddade.

Alltså att oavsett om de är runda, hjärtformade, stora eller vanliga är det samma sak? :confused:
Nu äter ju främst sambon dessa men jag tror det är olika ostsmak på hjärtan och ”vanliga” bågar iallafall :)
 
Kan ni förklara för en okunnig, vad är det för skillnad på osthjärtan och ostkrokar? Jag har alltid trott att det bara är formen som skiljer på sorterna, förutom de som är knapriga och de som är kryddade.

Alltså att oavsett om de är runda, hjärtformade, stora eller vanliga är det samma sak? :confused:
Enligt hemsidan är det svensk mellanlagrad ost i hjärtana och ostkrydda på bågarna (titta @Bison idag googlar jag själv :D )
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 902
Senast: Whoever
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 389
Senast: cewe
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 444
Senast: Enya
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 711
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp