Bukefalos 28 år!

M

missPetra

min kompis sitter o tittar runt på chihuaor (stavning?) o jag kollar lite också, vilket får mej att börja fundera. hittar olika bilder, flera bilder där dom har kort kort päls, vilket jag trodde alla hundar av den rasen har, men även hundar med väldigt lång päls, så dom ser ut som en papillon? kan dom ha både lång o kort päls, eller är det inte samma ras då? :confused:
 
Sv: chihuaor

Hej hej ! Jo Chihuahua kan ha både lång och kort päls. å de e ju så otroligt söta :love: önskar att jag hade råd å köpa en sån :smirk: helst långhårig då :angel:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 163
Senast: hundtant
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 262
Senast: Ajda
·
Övr. Katt Nu tar jag förhoppningsvis ut detta lååångt i förväg men jag funderar lite och blev nyfiken. Jag har en slags hatkärlek till min katts...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 216
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 406
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp