• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare missPetra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 979
M

missPetra

min kompis sitter o tittar runt på chihuaor (stavning?) o jag kollar lite också, vilket får mej att börja fundera. hittar olika bilder, flera bilder där dom har kort kort päls, vilket jag trodde alla hundar av den rasen har, men även hundar med väldigt lång päls, så dom ser ut som en papillon? kan dom ha både lång o kort päls, eller är det inte samma ras då? :confused:

Sv: chihuaor

Hej hej ! Jo Chihuahua kan ha både lång och kort päls. å de e ju så otroligt söta :love: önskar att jag hade råd å köpa en sån :smirk: helst långhårig då :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 426
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 584
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 588
Senast: ii-ssa
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
850
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025