• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare semlis777
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 796
S

semlis777

eller hur det stavas. någon som har en. hur är dom i tempramentet?psyket? lättlärda?? skulle ni rek den rasen?? berätta gärna om era småttingar. hur stora är dom igentligen??

Min tik väger 2kg.
Hon är väldigt svårlärd. :( Men energiska,busiga påhittiga. Glada hundar som även vaktar och därmed skälliga.

www.chihuahuacirkeln.nu finns det en hel del intressant.

Min lilla vavva älskar människor, speciellt små barn. Hon är mycket nyfiken och självständig med ett stort självförtroende och tror att hon är störst, bäst och vackrast i hela världen, vilket hon också är ;) Hon är mycket uppmärksam och vaken och vaktar lägenheten men skäller inte så mycket. Hon är inget ämne att träna lydnad med :)
Hon väger drygt 1,5 kg.

Jag har haft flera vavvor under årens lopp och de är ju naturligtvis olika som individer. En av mina små tävlade i lydnad och fick faktiskt ett 1:a pris :) Med henne var vi med på spårkurser, sökkurser mm mm. Hon var lätt att träna och mycket positiv till arbete. Men hon var stentuff och absolut ingen nybörjarhund.

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 437
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 696
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 648
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet