Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PÄ vÀg till Skansens julmarknad. Var nÄgra Är sedan jag var dÀr sist men den brukar vara vÀldigt mysig. Dock 9 grader och regnigt hÀr sÄ inte jÀttemycket julstÀmning
Jag har Àven Àndrat i telefonen sÄ det Àr jul dÀr med. Har stÀllt in bÄde hemskÀrm och lÄsskÀrm i jultema![]()
Vilken jÀttefin ljusstake du har @Habina !
Den Àr handgjord av Maria Wieslander, hon tÀvlar ffa bruksridning med fjordhÀstar men gör ocksÄ massor med galet snygga grejer.![]()
Vi fÄr se, helt enkeltMen kommer den ha nÄgra barr kvar i jul dÄ?![]()
Jag Àr en av de som reagerade med en arg-gubbe pÄ hans inlÀgg.
Jag har inget problem med det, det var ju samma under coviden, ger mig den pÄ att det ff finns folk ute i stugor/hus/lgh som har toapapper upp över öronen.Jag Àr en av de som reagerade med en arg-gubbe pÄ hans inlÀgg.
"Bara jag fÄr" liksom "jag och min familj och samma som vanligt och inte dela med mig, vojne vojne om vi behöver snÄla sÄ det rÀcker Ät andra" och att behöva Àta mindre redan nu liksom. Egoistiskt tilltag kan jag tycka nÀr det Àr svÄrt att fÄ tag pÄ. Varför inte snÄla lite pÄ matrÀtten och Àta mindre av det sÄ det rÀcker till fler?
TillĂ€gg: Ăter inte ens Janssons, tycker inte om det.
Tycker man kan dela med sig och inte hamstra. Det Àr vÀl mer Àn just "jag" pÄ jorden.Jag har inget problem med det, det var ju samma under coviden, ger mig den pÄ att det ff finns folk ute i stugor/hus/lgh som har toapapper upp över öronen.
Ăter inte heller jansson
Har ölglas med fjordmotiv av henneDen Àr handgjord av Maria Wieslander, hon tÀvlar ffa bruksridning med fjordhÀstar men gör ocksÄ massor med galet snygga grejer.![]()
Han la ju ner en del jobb pÄ att hitta dom.det kunde alla andra oxÄ göra.Tycker man kan dela med sig och inte hamstra. Det Àr vÀl mer Àn just "jag" pÄ jorden.
Jag har inget problem med det, det var ju samma under coviden, ger mig den pÄ att det ff finns folk ute i stugor/hus/lgh som har toapapper upp över öronen.
Ăter inte heller jansson
Du tror inte folk gör det om de behöver ansjovis till jul? Det Àr i alla fall inte mitt intryck att man gÄr i en affÀr och sedan ger upp precis.Han la ju ner en del jobb pÄ att hitta dom.det kunde alla andra oxÄ göra.