🎄Jul 2025🎄

Bukefalos 30 Är!

Stereon fick offras, sÄ blev det lite mer enhetligt. Oklart hur mycket som syns utifrÄn, men inne kÀnns det bra (hopplöst svÄrt att fota dock).

DÀremot började jag grÀva runt bland julkalendrarna, förstÄr inte hur jag ska fÄ plats med alla. Hur blev det sju stycken?

IMG_8239.webp

PĂ„ vĂ€g till Skansens julmarknad. Var nĂ„gra Ă„r sedan jag var dĂ€r sist men den brukar vara vĂ€ldigt mysig. Dock 9 grader och regnigt hĂ€r sĂ„ inte jĂ€ttemycket julstĂ€mning 😅

Jag har Ă€ven Ă€ndrat i telefonen sĂ„ det Ă€r jul dĂ€r med. Har stĂ€llt in bĂ„de hemskĂ€rm och lĂ„sskĂ€rm i jultema 🎄

Juste! Jag mĂ„ste byta till ett Ă€nnu juligare tema! Har nĂ„gra att hinna gĂ„ igenom innan julafton đŸ€Ł

Jag har mina lampor som jag satt fast genom att linda svart tejp runt i vardagsrummet. Jag vill hÀnga upp julstjÀrnor men det innebÀr att jag mÄste klippa bort all tejpen. Kanske jag nöjer jag mig med adventsljusstakar och en julstjÀrna i köket och en i sovrummet.

Jag Àr en av de som reagerade med en arg-gubbe pÄ hans inlÀgg.
"Bara jag fÄr" liksom "jag och min familj och samma som vanligt och inte dela med mig, vojne vojne om vi behöver snÄla sÄ det rÀcker Ät andra" och att behöva Àta mindre redan nu liksom. Egoistiskt tilltag kan jag tycka nÀr det Àr svÄrt att fÄ tag pÄ. Varför inte snÄla lite pÄ matrÀtten och Àta mindre av det sÄ det rÀcker till fler?

TillĂ€gg: Äter inte ens Janssons, tycker inte om det.

Jag Àr en av de som reagerade med en arg-gubbe pÄ hans inlÀgg.
"Bara jag fÄr" liksom "jag och min familj och samma som vanligt och inte dela med mig, vojne vojne om vi behöver snÄla sÄ det rÀcker Ät andra" och att behöva Àta mindre redan nu liksom. Egoistiskt tilltag kan jag tycka nÀr det Àr svÄrt att fÄ tag pÄ. Varför inte snÄla lite pÄ matrÀtten och Àta mindre av det sÄ det rÀcker till fler?

TillĂ€gg: Äter inte ens Janssons, tycker inte om det.
Jag har inget problem med det, det var ju samma under coviden, ger mig den pÄ att det ff finns folk ute i stugor/hus/lgh som har toapapper upp över öronen.

Äter inte heller jansson

Jag har inget problem med det, det var ju samma under coviden, ger mig den pÄ att det ff finns folk ute i stugor/hus/lgh som har toapapper upp över öronen.

Äter inte heller jansson
Tycker man kan dela med sig och inte hamstra. Det Àr vÀl mer Àn just "jag" pÄ jorden.

Äter inte heller jansson

447a9d27-9224-42d8-b59e-0f16a10a3746.webp

Inte alls... Det hÀr Àr inte sen covid ;) Bara rÄkat komma över det billigt pÄ jobbet ;) Har inte köpt toapapper pÄ 1,5 Är ... Troligtvis inte pÄ 2 Är till heller... Det Àr dock lite hushÄllspapper med ;)

Liknande trÄdar

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka