🎄Jul 2025🎄

Bukefalos 30 Är!

Varför köper ni massa papper om ni knappt ger nÄgra klappar? Det tar ju bara plats sen.
För att det Àr trÄkigt att slÄ in alla klappar i samma papper? Och att det Àr roligt att ha fina papper?
Mvh hade tvĂ„ oöppnade rullar sen förra Ă„ret, det sĂ„g jag inte förrĂ€n efter jag köpt ytterligare 2 nya 🙈

Senast Àndrad:
HÀr har julbaket kommit igÄng! IgÄr blev det en sats lussekatter och en sats chokladknÀck. BÄda blev sÄ goda! SÄ nöjd ocksÄ att knÀcken inte verkar fastna i pappret/knÀckformarna!

Idag har jag bakat 2 pepparkaksbröd, en sats vanlig knÀck med mandel, sam en sats trillingnötter :d.

Imorgon hoppas jag hinna göra ytterligare en sats med chokladknÀck.

Gillar ju inte julen, men vi har secret santa idag, höjdpunkten pĂ„ jobbet varje Ă„r 😁 jag mĂ„ste bara fĂ„ visa min paketinslagning, blev sĂ„ jĂ€kla nöjd 😂
1000148941.webp

KĂ€nner ni er stressade inför jul? Jag Ă€r sĂ„ avslappnad sĂ„ jag tror nĂ€stan jag missat en massa 😂
JA.

IkvÀll ska vi till mina förÀldrar pÄ middag och sedan handla. I helgen mÄste vi bada hunden, göra tvÄ kilo köttbullar, baka vörtbröd och göra 6 sorters sillinlÀggningar. DÀrtill fyllde min sambo Är i veckan sÄ jag ska göra en tÄrta och sÄ har vi bjudit in till "kalas" pÄ lördag pÄ dagen, allt mÄste vara klart i god tid pÄ söndag för 06.00 pÄ mÄndag Äker vi söderut över jul.

Jag lĂ€ngtar till den 27:e 😅

Jag njuter av att jag smitit undan och kan fira jul ensam med katten. Ska fixa lite julmat bara och klÀ granen - det Àr en liten i plast med kulor som inte kan gÄ sönder, batteridriven ljusslinga och kattleksaker som Àr i form av tomtar, julgranar, paket osv. Och ovanpÄ det glitter som Àr de smala band som, Àven om Megara skulle fÄ för sig att tugga pÄ dem, sÄ finns det ingenting som kan fastna i magen eller tarmarna utan det kommer bara komma ut i andra Ànden.

Ska försöka fÄ tag pÄ en ampellilja.

Liknande trÄdar

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka