Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LÀste rövlampa förstStora barnet önskade sig en sjukt specifik sak som inte gÄr att köpa en vanliga affÀrer sÄ nu har jag googlat efter en rÀvlampa hos nÄgon som kan leverera innan jul
Men mission complete för hittade en med imorgon som sista dag för leverans innan jul![]()
För att det Àr trÄkigt att slÄ in alla klappar i samma papper? Och att det Àr roligt att ha fina papper?Varför köper ni massa papper om ni knappt ger nÄgra klappar? Det tar ju bara plats sen.
Man kan aldrig ha för mycket julklappspapper eller presentpapperVarför har jag mer julklappspapper Àn paket? Och varför köpte jag nytt papper?![]()
Den hinner bli gammal innan han kommerKokat tomtegröt![]()
Bara hÄrda paket pÄ den tillstÀllningenGillar ju inte julen, men vi har secret santa idag, höjdpunkten pÄ jobbet varje Ärjag mÄste bara fÄ visa min paketinslagning, blev sÄ jÀkla nöjd
Visa bifogad fil 178509
hehe ska ju koka igen dan före dopparedan medDen hinner bli gammal innan han kommer![]()
NÀ julen kommer ÀndÄ oavsett om man stÀdat hela huset eller gjort allt annat. En fd jobbarkompis tittade pÄ mig som om jag var frÄn yttre rymden nÀr jag sa att vi hade varit pÄ bio. Hur kunde jag hinna med sÄnt i all julstress.KÀnner ni er stressade inför jul? Jag Àr sÄ avslappnad sÄ jag tror nÀstan jag missat en massa![]()
KÀnner ni er stressade inför jul? Jag Àr sÄ avslappnad sÄ jag tror nÀstan jag missat en massa![]()
JA.KÀnner ni er stressade inför jul? Jag Àr sÄ avslappnad sÄ jag tror nÀstan jag missat en massa![]()
KÀnner ni er stressade inför jul? Jag Àr sÄ avslappnad sÄ jag tror nÀstan jag missat en massa![]()