Cilla flyttar!

Grattis!
Själv sitter och våndas:crazy: över att eventuellt flytta 5 km inom Uppsala eller göra det jag verkligen borde, nämligen flytta till Stockholm (där jag jobbar). Tankeväckande och inspirerande att läsa hur du angriper det hela och får det att låta - enkelt.:bow:

Lycka till!

Ligger ju mitt i svängen i Tidan. Rakt över från fiket så man kan sitta o kolla hur folk försöker vara diskreta när dom går in. Bästa affären i Tidan är ju antikvariatet.
Det måste vara den bäst dolda affären,jag vet var det ligger,har sett den flera gånger i veckan under många år och varit helt ovetande :)

Välkommen hit @CillaW
Och om du tröttnar på Tidans små fis-sjöar finns ju alltid vackra Hjo med underbara Vättern ca 20 min från KSS. Mellan Skövde och Hjo, i Varola/Fröjered/Blixtorp/Korsberga, finns många fina hus! Lär nog inte vara svårt med stallplats där heller.

Hjärtligt välkommen hit till Skaraborg.

På KSS tillbringar jag mycket tid så vi kommer säkert stöta på varandra utan att veta om et. Så stöter du på en vresig "tant" med mörkt hår och uppsyn som en trotsig 3-åring är det jag :D

Nu är det klart efter mycket ruvande och idisslande: jag lämnar Skåne och flyttar till Skaraborg.
Fått min nya bil, relationen är över och jag har sagt upp mig och tackat ja till erbjudandet i Skövde. I andra halvan av januari flyttar jag.
Är uppe och jobbar extra denna veckan och vi har släppt nyheten på nya jobbet. Jag är väldigt rörd, har aldrig känt mig så välkommen.

Nu ska jag bara.... sälja huset, köpa ett nytt hus, hitta stallplats och så gå igenom hela flyttkarusellen en gång till...
Men det känns bra.

Välkommen hit! :)

Alltså inte för att göra reklam men jag har ju som omnämnt i andra trådar en heeeeelt gränslös granne nere i byn. Låter inte det lockande. Tyvärr ingen sjö om inte bäcken svämmar över och just nu inget hus till salu (dom går som smör i solsken i denna kommun).

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
719
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 689
Relationer Ok, lång historia kort: Ny pojkvän (känt varandra ca tre månader, par sen några veckor) Jag bostadslös, bor hos honom. Skriva kontrakt... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 349
Senast: Bambi
·
Övr. Barn Hej, Väljer att vara anonym då jag inte vill hänga ut folk här. Annars är jag en ganska frekvent användare. Jag blev ihop med min... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 428

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka