Fast Töreboda, Tibro och Mariestad har väl inga sjukhus?
http://www.vgregion.se/sv/Skaraborgs-sjukhus/Skaraborgs-sjukhus/Om-sjukhuset1/Sjukhuset-i-Mariestad/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast Töreboda, Tibro och Mariestad har väl inga sjukhus?
DET har jag däremot inte noterat.Och en överraskande stor erotikaffär!
Det måste vara den bäst dolda affären,jag vet var det ligger,har sett den flera gånger i veckan under många år och varit helt ovetandeLigger ju mitt i svängen i Tidan. Rakt över från fiket så man kan sitta o kolla hur folk försöker vara diskreta när dom går in. Bästa affären i Tidan är ju antikvariatet.
Kul!Har just kommit hem från en vecka i Skövde. Vilken egokick!
Alla var så genuint glada att jag ska börja jobba där på heltid. Och så har jag lite span på ett hus som ligger perfekt geografiskt...
Det låter ju förträffligt.Kul!
Huset ligger bredvid erotikaffären?![]()
Nej, just det, det har dom ju inte....tänkte inte på detFast Töreboda, Tibro och Mariestad har väl inga sjukhus?
Du får hojta om du behöver någon som tittar/snokar åt dig,det tar ju lite tid att åka fram o tillbaka bara för att sen bli besviken när inte huset var som mäklaren beskrev/fotade det.Tack!
Jag har koll på några hus mellan Skövde och Tidan.
Nu är det klart efter mycket ruvande och idisslande: jag lämnar Skåne och flyttar till Skaraborg.
Fått min nya bil, relationen är över och jag har sagt upp mig och tackat ja till erbjudandet i Skövde. I andra halvan av januari flyttar jag.
Är uppe och jobbar extra denna veckan och vi har släppt nyheten på nya jobbet. Jag är väldigt rörd, har aldrig känt mig så välkommen.
Nu ska jag bara.... sälja huset, köpa ett nytt hus, hitta stallplats och så gå igenom hela flyttkarusellen en gång till...
Men det känns bra.