Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och vill man verkligen bo i ingenstanns så flyttar man till lagerforsKan inte släppa den här tråden Hemnetjunkie som jag är. Och besatt av bra ridmöjligheter i skogsområden. Om man inte har barn som ska till skola osv så är Töreboda kommun upp mot Viken väldigt prisvärt. Tänker alltid att där skulle jag kunna tänka mig att bo. Lagerfors, Fägre uppåt skogen osv.
Ridhus är det dock inte gott om i den änden.
Pendlingsmässigt sett så är väg 200 den bästa. Inga köer förrän du är nästan framme vid KSS och den är oftast farbar, med lite olyckor totalt sett. Så tio minuter längre väg från Töreboda sparas för man slipper sitta i kö om man jobbar dagtid.
Ja,Lagerfors är verkligen en könstig ort. Men skogarna runt är så fina....och man är ju ute på 200an på 10 minuter. Allt beror på vad man letar efter. Som Galenskaparna sjöng; -Åh om man ska handla ska man inte bo där, för där finns ingen affär.Och vill man verkligen bo i ingenstanns så flyttar man till lagerfors![]()
På tal om din arbetsplats. Jag har bara varmt att säga om Skas ortopedavd. Välkommen till Skövde :-).
Grattis! Här går det som på räls, må jag säga.Tack!
Nu är mitt hus sålt, till begärt pris och innan det hann ut på hemnet.
Grattis! Här går det som på räls, må jag säga.![]()
Det är dig väl unt.Nån gång ska jag väl ha lite flyt med något....