Cilla flyttar!

Ja, det var ju den lilla detaljen.
Jag var på typ två visningar i dag. Ena huset var inget för mig, jättekonstigt byggt och med konstigt uppvärmningssystem. Det andra kom mäklaren inte in i....
Kom inte in i :confused::wtf: Påpekade du att du åkt från skåne för att titta :idea:

Och den här tråden har ju jag missat. Jag som är i Hova ett par gånger om året, då är det ju bara ett och ett halvt stenkast till så kan jag krama om bästaste CillaW också emellanåt.

Välkommen uppåt i landet!

Säljaren gillade inte mitt skambud och har kommit med ett motbud. Jag har höjt mitt bud. Nu får vi se om hen är beredd att mötas nånstans mittemellan.

Ingen annan verkar intresserad av att lägga bud. Nu är det spännande!
Har du tittat på det ganska stora huset mellan väring o tidan,med ett veritabelt furu helvete på insidan.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
719
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 685
Relationer Ok, lång historia kort: Ny pojkvän (känt varandra ca tre månader, par sen några veckor) Jag bostadslös, bor hos honom. Skriva kontrakt... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 349
Senast: Bambi
·
Övr. Barn Hej, Väljer att vara anonym då jag inte vill hänga ut folk här. Annars är jag en ganska frekvent användare. Jag blev ihop med min... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 428

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka