Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kör jag första lasset!
I kväll och på söndag är alla som vill bära välkomna! Hojta till här eller på facebook ❤
Heja! Vi är hos mina föräldrar denna helgen, annars hade jag hjälpt till![]()
Hoppas du får bra hjälp!
(Hade jag inte varit gravid med 2 veckor till BF hade jag ställt upp.)
Vill du inte hellre ha på söndag kvällHoppas du får bra hjälp!
(Hade jag inte varit gravid med 2 veckor till BF hade jag ställt upp.)
Jo. Det är därför jag siktar på att gå på hockeyderby på söndag eftermiddag i Skövde, ett stenkast från förlossningen.Vill du inte hellre ha på söndag kväll![]()
Jag skrev på facebook. Gör en kråka här också. Behöver du mycket folk? Jag kan ta med mig en liten flock.Det må ju ändå vara giltigt förfall...
Jippie, du har det varmare än mig.Första flyttlasset uppe, ilastat med hjälp av en av bästa vännerna och urlastat med hjälp av en annan kär vän plus min nya chef som bor i grannbyn.
Golvet i vardagsrummet och matsalen är fantastiskt fint men det är bara några element som fungerar (åtta grader inomhus, jippiiii) och vattenpumpen går inte. Det är två proppar som har gått och de går igen så fort jag byter dem....
Har sovit här i natt och kom upp i hela 15 grader när jag stängde dörrarna till de två rummen där ett av tre element fungerar.
Är det nån av er som råkar vara elektriker?
Jippie, du har det varmare än mig.
Hade jag haft bil så hade jag kommit och varit mest i vägen...
Jag har ett par konvektor elemenet om du vill låna dom,blir varmt på ett kick (använder dom inte )