Du är liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite sent ute,hon har redan både köpt hus o flyttat in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite sent ute,hon har redan både köpt hus o flyttat in.
Jag tryckte gilla på denna biten:Menar ni på allvar att ni gillar att städfirman hotade mig? Nääää.
De är fullkomligt oseriösa. Ni som bor i Skåne, skicka pm så berättar jag vad de heter.
Eller hur, det är svårt när det är mer än en nyhet i ett inlägg. Jag brukar försöka framhäva det positiva, men det är inte alltid så lätt.Jag tryckte gilla på denna biten:
Under tiden lyckades jag få tag i en annan städfirma som ryckte ut akut och städade. De körde också upp mina kvarvarande saker hit. En jäkla lättnad.
Allt som krånglat här har löst sig på ett bra sätt däremot. Började som fast anställd på SkaS i förrgår!
Jag tryckte gilla på denna biten:
Under tiden lyckades jag få tag i en annan städfirma som ryckte ut akut och städade. De körde också upp mina kvarvarande saker hit. En jäkla lättnad.
Allt som krånglat här har löst sig på ett bra sätt däremot. Började som fast anställd på SkaS i förrgår!