Cilla flyttar!

Menar ni på allvar att ni gillar att städfirman hotade mig? Nääää.

De är fullkomligt oseriösa. Ni som bor i Skåne, skicka pm så berättar jag vad de heter.

Menar ni på allvar att ni gillar att städfirman hotade mig? Nääää.

De är fullkomligt oseriösa. Ni som bor i Skåne, skicka pm så berättar jag vad de heter.
Jag tryckte gilla på denna biten:

Under tiden lyckades jag få tag i en annan städfirma som ryckte ut akut och städade. De körde också upp mina kvarvarande saker hit. En jäkla lättnad.

Allt som krånglat här har löst sig på ett bra sätt däremot. Började som fast anställd på SkaS i förrgår!

Under tiden lyckades jag få tag i en annan städfirma som ryckte ut akut och städade. De körde också upp mina kvarvarande saker hit. En jäkla lättnad.

Allt som krånglat här har löst sig på ett bra sätt däremot. Började som fast anställd på SkaS i förrgår!
Eller hur, det är svårt när det är mer än en nyhet i ett inlägg. Jag brukar försöka framhäva det positiva, men det är inte alltid så lätt.

Jag tänkte väl.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
719
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 683
Relationer Ok, lång historia kort: Ny pojkvän (känt varandra ca tre månader, par sen några veckor) Jag bostadslös, bor hos honom. Skriva kontrakt... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 349
Senast: Bambi
·
Övr. Barn Hej, Väljer att vara anonym då jag inte vill hänga ut folk här. Annars är jag en ganska frekvent användare. Jag blev ihop med min... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 428

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka