Re: Att ge handfasta råd.

Det här är ju ett lysande inlägg!

Precis så här tycker jag också att det kan sammanfattas.

Mina förslag till lösningar eller berättelser om egna erfarenheter kanske inte tillför just den frågeställaren något, men förhoppningsvis tillför det någon något? Ett igenkännande, en idé om hur man kan eller gubevars :crazy: aldrig i livet skulle göra....

(Tillför det inget så säg för guds skull till med en gång så kan jag sluta tvärt med att lägga ned tid på det här)

Det handlar inte bara tycker jag om att dela med sig av sina lyckade projekt utan kanske också (om man törs) om sina misslyckanden? Det kan man lära sig mycket av andra slipper göra samma tabbe (om man nu inte är ofullkomlig :smirk:)

Kokopelli Mana
 

Liknande trådar

Hästvård Råkade hitta den här på Facebook. Har inte läst den men nån kanske är intresserad. Länk till hela studien...
Svar
7
· Visningar
1 357
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Från galoppsporten - men väldigt relevant även för ryttare inom övriga discipliner! Hur små hjälper som behövs för att inverka. "For...
Svar
1
· Visningar
689
Avel Belgiska sBs ställer in sina hingstprov eftersom belgiska förbundet tidigare idag lagt förbud på att förflytta hästar genom landet för...
Svar
6
· Visningar
820
Hästvård Någon som har synpunkter och tankar om detta resonemang? @spaderÄss eller nån? Why do ‘cresty’ necks suddenly go rock hard? This...
Svar
0
· Visningar
747
Senast: MonteRose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp