Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det ett bra märke? o vart kan man köpa? Fick med ett träns till en saluhäst som var av märket Classic och det var samma tabacco färg som mit Dyonträns, så vet nån om man kan köpa bara nosgrimmor från dom?
Fick ett Classicträns i julklapp, ett Oxblodsfärgat med mönster på nosgrimman och pannbandet. Vet inte om det är det du menar, men det är skit, haha. Nu efter att man har använt det ett tag så har det mörknat och torkat och är stenhårt. Och då har jag varit noga med smörjningen...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Hundavel & Ras Har också haft dalmatiner och det är ingen hund jag skaffat igen.
Med det sagt så är det inte så konstigt att man har spretande åsikter...
Övr. Grenar Har du det mjuka (flexi-soft) eller lite hårdare Mullen) trust-bettet? Pärlan går på ett trust-bett som jag gissar är ett flexi-soft när...