_Peplis_

Trådstartare
Är det ett bra märke? o vart kan man köpa? Fick med ett träns till en saluhäst som var av märket Classic och det var samma tabacco färg som mit Dyonträns, så vet nån om man kan köpa bara nosgrimmor från dom?

Sv: Classic

Min kompis har ett sånt träns, fast svart. Hon har ingen aning om var det kommer ifrån, men det är typ det mjukaste lädret jag nånsin känt på!

Jag har också ett jättemjukt fint träns som det står Classic på men är inte det en äldre modell av Hubertus?

De nyare tränsen är mkt hårdare tycker jag.

Fick ett Classicträns i julklapp, ett Oxblodsfärgat med mönster på nosgrimman och pannbandet. Vet inte om det är det du menar, men det är skit, haha. Nu efter att man har använt det ett tag så har det mörknat och torkat och är stenhårt. Och då har jag varit noga med smörjningen...

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
912
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Datorproblem
  • Husvagnsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur