Cliff Barnsby Dressyrsadel

JoCfin

Trådstartare
Någon som vet om dessa är bra? Funderar på att köpa en begagnad som ligger bra på min häst, och som känns bra att sitta i, men jag tycker priset är lite högt för en sadel jag inte vet någonting om ...

Sv: Cliff Barnsby Dressyrsadel

hur mycke ska de ha för den då?

Sv: Cliff Barnsby Dressyrsadel

Vilken modell är de?? Har en CB och den gav vi 15000.- för typ fyra år sedan och den va begagnad, iförsig bara använd i två månader. men jag är nöjd med den, använder den inte så jätte mkt eftersom jag rider helst i hoppsadeln, kan dock bli lite hal tycker jag. blir inte bättre eftersom jag har gjort om den och har den luftstoppad istället..
men den är helt klart värd sina pengar om den passar hästen!

Liknande trådar

Utrustning Vad är bäst av islands- eller dressyrsadel? Hittade en gammal sådan här tråd men med ganska få svar och hade gärna velat ha nya åsikter...
Svar
7
· Visningar
544
Utrustning Erfarenheter av Piuma Feather Light upphöjande pad från Acavallo? Gör den någon skillnad? Bra stötdämpning och bra luftflödessystem...
Svar
0
· Visningar
241
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 189
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka